sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Hemsk gårdag

Kategori: Allmänt

Igår blev jag liggandes i sängen hela dagen p.g.a att jag inte kunde stå, gå eller sitta ner. Har en otrolig värk från rumpan och neråt mot fötterna. Tyckte det var nog med att jag ändå knappt kunnat gå med min vänstra fot sedan skolan började. Men men, det är väl sånt man får leva med. Känns desto jobbigare då man inte har någon smärtstillande som taggar ner värken lite grann i alla fall.
 
Idag blev jag hemma igen av samma orsak men känns lite bättre i alla fall då jag kan röra mig lite mer än igår. Hade då sällskap av mina småbarn som låg i sängen med mig fram tills jag steg upp. Känner  ju nästan att dom verkligen bryr sig om mig som ligger bredvid mig istället för att springa runt och busa. <3
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: