sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Fingervirkning

Kategori: Allmänt

Sitter och fingervirkar för första gången på flera år samtidigt som jag sitter och kollar på Crossbones på 6:an. Trodde kvällen skulle sluta upp med att jag hade tråkat ut mig själv, så tack vare konsums hyfsat billiga garnnystan så blev det att spendera kvällen med något man inte hållit på med sen lågstadiet!
 
Ikväll har man inte gjort så mycket, då jag kom hem från skolan så satte jag mig och spelade minecraft ett tag, sen gick vi och köpte sånt vi behövde/ville ha, jag beställde hem mat åt mig och Fredde och bara tagit det lugnt. Funderade på att ringa mamma tidigare idag men det glömde man bort. Hade även tänkt ringa min syster ifall det blir att dra till stan och shoppa imorgon. Inte ofta jag och hon hittar på saker.
 
Men nu fortsätta med att virka färdigt första nystanet och kolla på Crossbones, sen blir det väl bara att gå ut på en promenad så man sedan kan gå och lägga sig trött!
 
 
Kommentera inlägget här: