sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Varför?!

Kategori: Allmänt

Har ännu inte hittat den förbannade kameran som försvann efter att Fredrik hade möblerat om. Kommer flippa sönder.. Men iallafall, vaknade upp runt 10-11 tiden idag och bestämde mig för att sätta mig och spela Sims 3 på PS3, allt gick bra men plötsligt fryser bilden och jag hade inte hunnit spara. Kom då på varför jag slutade spela det där.. "Det kommer fastna oavsett hur lite eller mycket jag spelat under en viss tid..."

För tillfället sitter jag och kollar på den frusna bilden på Sims och lyssnar på musik. Har fallit för japansk musik igen.. Det är så galet vackert. Inte varit så intresserad av det sen jag var 12-13 år, och nu vill jag lära mig japanska också. Alldeles för stor önskning, pallade inte ens av mina tyska lektioner i högstadiet.
 
 
 
Kommentera inlägget här: