sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Vad händer med mig?

Kategori: Allmänt

Igår så var jag ju till ungdomsmottagningen i Piteå och kollade upp mig. Efter det var jag med Amanda, Philip, Johanna och Nathalie ett tag innan jag for därifrån för att gå hem med Fredrik igen. Hade tänkt gå in på gina och köpa mig ett par nya shorts, men det blev inte. Halvvägs hem så började vi gräla. Småsaker och äldre händelser från förra året, som vanligt.

Men insåg att efter jag hade varit på UMO så har jag bara varit överkänslig. Är jag annars också men liksom, jag har börjat gråta över minsta lilla sak. Igår på backa, valde att hålla det för mig själv. Igår påvägen hem då vi grälade. Inatt då jag låg och försökte sova, och så imorse då jag vaknade upp i stress och började gråta utan vidare. Jag känner mig inte deprimerad eller något.. Jag har bara börjat gråta utan vidare, aldrig hänt mig förut, inte sen mamma och pappa skilde sig iallafall. Kommer vänta och se hur länge det fortsätter vara såhär, vet inte hur mycket mer jag orkar gråta över ingenting.
 
 
 
Kommentera inlägget här: