sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Shopping!

Kategori: Allmänt

Åkte till stan med mamma och min yngsta idag och fikade med en kontaktperson till mig, sen så gick vi in på gina och några till affärer där jag fick lite saker jag behövde. Har man världens bästa mamma så har man och det är jag glad över! <3

Träffade även min äldsta lillasyster och Sanne. Så på shoppingrundan gick man runt med mamma, lill Elsa, Amanda och Sanne. Så det var riktigt trevligt. Nu ska man bara vänta tills Fredrik kommer hem så man kan dra till affären och köpa disktabletter.. Annars ska jag bara prova om shortsen passar. Så det har varit en riktigt trevlig förmiddag med nära och kära! Tack för allt mamma, älskar dig mest! <3

 

 

KOMMENTARER:

  • MAMMA säger:
    2014-05-22 | 10:47:18
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    Det var riktigt trevligt! blir ju att göra om det alldeles snart<3 hoppas att kläderna passade och att du vart nöjd med dom, och ni är ju mina små änglar och är värd allt! jag vet att du inte är så liten, du blir ju snart 18år men i mina ögon så kommer du alltid att vara min lilla gumma<3 jag försöker göra mitt bästa för att vara världens bästa mamma, och det vet jag att jag är eftersom att jag får höra det och det är något som man bär med sig i sitt hjärta hela livet, är inte så svårt att vara världens bästa mamma när man har världens goaste och helt underbara barn<3 ÄLSKAR DIG MEST GUMMAN MIN.

    Svar: Jo, kläderna passade perfekt och jätte tacksam över att jag fick dom och läppglanset! Du är värt allt och lite till mamma! Delfin tatueringen jag visade dig ville jag göra i din ära, vet att du älskar delfiner ändå så! <3Du har alltid gjort ditt bästa, tror inte ens du behöver försöka vara det, har alltid tyckt du varit världens bästa mor man kan ha! Den dagen jag blir mamma och dom säger samma sak till mig så kommer jag berätta att jag lärt mig allt från dig. Så mycket jag fått lära mig från både dig och pappa, och jag står er i skuld för det!
    JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ FINASTE DU. <3
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: