sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Måndag igen!

Kategori: Allmänt

Måndag igen och jag vet inte vad jag ska hitta på. Lät jobbigt att gå till stan bara för att träffa folk som sen ändå kommer lämna mig i sticket för att vara med andra. Lär mest troligt ställa mig och diska för hand, skura, dammtorka o.s.v. Diska för hand lät otroligt jobbigt.. Men har man inga disktabletter så har man inget annat val.

Bad Fredrik igår att köpa salmiak snus åt mig när han ändå går skola nära en affär där han kan köpa det, så nu ska jag bara sitta och vänta till 5 tiden då han kommer hem. Sen är det bara några ynka veckor kvar tills det är sommarlov också! Har redan planerat in saker för dom kommande månaderna. Första veckorna kommer det mest troligt bara vara ligga och slöa, senare blir det PDOL med kompisar, förhoppningsvis dricker man någon helg också.

Sitter redan ute i solen och kollar på allt det gröna som kommer fram snabbt nu, bara för att det är lugnt och skönt. Brukar aldrig bada under sommaren så kände att jag ville till havsbadet någon dag i sommar och bada. Inte badat där på flera år.. Sist jag faktiskt badade där var med mamma, pappa, Amanda och morfars familj. En våg, som var ganska stor jämfört med hur liten jag var då, åkte rätt över mig. Fick en kallsup och var ganska chockad över hur snabbt det gick, så självklart badade jag inte där eller i något annat hav efter det. Är fortfarande rädd för vatten så den händelsen skakade upp mig riktigt rejält. Hatar mig själv för att jag inte tar mig själv på allvar och gör något åt det jag är rädd för. Skulle jag sitta och lista upp varenda liten sak som skrämmer mig så skullle den lista bli galet lång.
 
 
Kommentera inlägget här: