sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Lördag!

Kategori: Allmänt

Lördag idag då.
Vaknade av att Freddes far åkte bort någonstans så nu har jag problem att somna om.. Iallafall, ska till stan med mamma på onsdag och handla mat och fika med en "kontaktperson", så när det är gjort hade jag tänkt springa in till Gina Tricot lite snabbt och köpa det sista på mitt presentkort. Sådant som jag mest troligt behöver för sommaren.

Idag händer inte så mycket, Amanda och Alle frågade mig igår om jag och Fredrik ville komma till dom idag och grilla, så man får se om det blir av. Verkar inte vara så himla trevligt väder än så länge. Men nu ska man ställa sig och städa i lägenheten så det blir bortgjort, inte haft orken att göra det under veckan.

 
Kommentera inlägget här: