sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Livet med pengar~

Kategori: Allmänt

Känns riktigt hemskt för tillfället.. Försov mig idag och måste ringa till syvarn på strömbacka, men det kan jag inte för jag är utan pengar på mobilen. Måste även ringa till min syster som jag hade tänkt träffa om bara nån timme.. Men det kan jag inte heller. Kul liv.

Sen insåg jag just också att jag inte kommer ta mig in på det programmet jag vill. Medelvärdena förra året var skyhöga och mina slutbetyg från 9:an kommer inte ändra på sig alls. Så här sitter jag med 140-150 i slutbetyg och har ångest. Och tar jag eller Amanda oss in på det så kommer den nån av oss inte ta oss in på samma. Fuck life.

SEN har jag tappat bort kameran jag stal från Amanda för nästan ett halvår sedan. Känner mig så kass.. Allt har bara gått ner den senaste veckan. Hade hoppats på att den här månaden skulle gå bra men nej. Karma strikes again. Men nu ska jag fixa mig, dra till en kompis och sen följas åt till stan. Tjo.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • s i m o n e [photography] säger:
    2014-05-09 | 14:35:00
    Bloggadress: http://siimonephotos.se

    eyy 140-150 är inte dåligt i slutbetyg :) min kompis hade bara 90 poäng i slutbetyg, DET är dåligt :)

    Svar: Ah, men då hade jag väl hyfsat bra slutbetyg ändå då! :)
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: