sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Stan med mamma!

Kategori: Allmänt

Mamma skrev för någon dag sedan att hon skulle komma förbi idag och fara in till stan, så blev att man följde med henne idag till stan med henne, två av mina småsyskon och Fredde. Hade jättetrevlig under den inte så långa tiden. Gick runt i lite affärer och kollade på kläder och smink medan mamma handlade åt sig själv och syskonen. Sen fick jag en elcigg, hårblekning, pengar och silverschampoo. Sen kom hon även hit med mitt piano och datorn som man längtat efter under den långa tiden man varit ifrån. Fredriks syskon kom förbi för någon dag sedan också och då hade jag fått blå hårfärg av svärmor. Så nu har jag iallafall målet att bleka och bli blåhårig! Annars har det inte hänt så mycket annat idag, varit uppe hela natten och blir att lägga sig tidigt ikväll.. Äntligen lyckas man vända på det jävla dygnet. Sen ska man bara vänta till nästnästa vecka då man ska åka till Älvsbyn och vara hos mamma under en viss tid och hjälpa till och jobba hos mormor senare någon gång i sommar och tjäna lite pengar. Men nu ska jag sitta och vänta tills elciggen laddat klart så man kan börja använda det. Tack för allt mamma, älskar dig! <3
 
 

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2014-06-20 | 08:26:11
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    Jag hade jättetrevligt igår! synd bara att vi inte fick mera tid tillsammans! men jag kommer nästa vecka, så då kan vi ta en fika i stan, som jag sagt tidigare så du värd allt! tyckte också att det var trevligt att Fredde kunde följa med, är ju inte så ofta man träffar han! hoppas att ni får en riktigt trevlig midsommarhelg, DU ÄR SÅ HIMLA FIN GUMMAN MIN! ÄLSKAR DIG MEST<3 KRAMAR OCH PUSSAR

    Svar: Ja det låter trevligt, sen så kommer jag ju till er snart också och då har man mer tid att umgås också! Nej vet, tyckte att han skulle följa med oss in till stan så han inte bara satt inne och fick träffa dig med. Detsamma mamma, och du är den fina! ÄLSKAR DIG LIKA MYCKET, PUSS OCH KRAM. <3
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: