sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Sömnlös

Kategori: Allmänt

 
Igår så vaknade jag riktigt tidigt, runt 4-5 tiden bestämt tror jag, och somnade senare under kvällen vid 9 tiden. Så jag har fått in en ganska bra sömnrytm.. Vad jag trodde iallafall. Vaknade senare nu under natten klockan 1 och kunde inte somna om så nu måste jag hålla mig uppe ännu längre för att kunna sova hela nästa natt. Har funderat på sömnpiller men vet inte om jag fortfarande är för ung för det och avstår helst från att äta piller överhuvudtaget. Men vill kunna sova under nätterna så.. Får fråga min mor eller mormor om det är lägligt för mig att börja ta det.

Igår så blekte Fredrik mitt hår innan han åkte till sommarskola, halva håret blek blekt och resten ungefär svart-brunt. Men när jag kollade så blev jag ändå rätt nöjd, kommer ju bleka mer senare ändå för att få en jämn och vit färg! Men för tillfället får jag leva med orange-svart hårfärg, har varit med om mycket värre ändå.

 
Kommentera inlägget här: