sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Vill ha! Måste ha!~ <3

Kategori: Allmänt

Kollade igenom blocket på hundar och katter, och så hittade jag denna skönheten. Synd bara att man inte har dom pengarna.. Skulle behandla denna valpen som en prinsessbäbis! Nästan nu man ska fråga sin mamma med valpögon om man får den. <3
Den säljs ändå i byn jag växte upp i, så inga problem för dom i min familj att hämta upp och betala, haha.


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-04-08 | 15:08:37

    Kanske bara spara pengar och köpa den för egna pengar istället? ^^

    Du vet föräldrar kommer inte alltid att betala för en

    Svar: Har dock aldrig bett min mor köpa den. c:Brukar hellre väldigt sällan be om pengar osv av mina föräldrar.
    Önskar mig knappt födelsedagspresenter eller julklappar längre också.
    Tack, då vet du iallafall hur det ligger till.
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: