sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Morgontrött~

Kategori: Allmänt

Det är astidigt på morgonen och Fredrik gick nyss till bussen. Såklart kan jag inte somna om efter, känns jättetomt i sängen.. Och kallare. Har inte direkt sovit sådär bra inatt, blev att ligga och kolla på CSI Miami från säsong 1.
 
Hade inte tänkt hitta på något speciellt idag, möjligen städa eller gå ut och gå. Min lillasyster ville att jag skulle komma in till stan och vara med henne på skolan, men kändes jobbigt att gå även om det bara är asfalt..
 
Sen kände jag också att jag måste tacka mina vänner och inte så nära vänner för att dom har stöttat mig så mycket som möjligt. Vissa av er har stannat vid min sida så länge jag vetat och andra inte alls. Men tack till er alla som funnits där för mig iallafall. <3
Kommentera inlägget här: