sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Snart sommar~

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar igenom lite olika hemsidor på bikinis och shorts. Hittar inget alls som jag skulle vilja ha. Eftersom jag färgade svart hårfärg ganska nyligen så vill jag ju ha en bikini som passar ihop med svart. T.ex. blå.. Älskar blått. <3

Funderar även på att ta bort min ask. Får så många "frågor" som sitter och sliter på mitt och Fredriks förhållande. Att vissa människor har den sortens hjärta att göra sådant gör man bara arg.

KOMMENTARER:

  • mamma säger:
    2014-04-02 | 18:53:15
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    hej gumman! vilken fin blogg du har skaffat<3 läste ditt inlägg och tycker att du ska köpa en blå bikini mycket snyggt när man är mörkhårig eller svarthårig, ÄLSKAR DIG GUMMAN MIN

    Svar: Hej mamma! Tack, Amanda undrade om hon fick fixa till lite, så kanske blir annorlunda senare!Jo jag funderade på antingen en blå eller vit bikini, men blå blir nog snyggare!
    Älskar dig också bästa du! <3
    Sandra Nyström

  • mamma säger:
    2014-04-03 | 06:50:56
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    Blått blir kanoners, riktigt snyggt tycker jag! jo jag hörde att hon skulle hjälpa till med bloggen, tycker att det är jättekul att du har skaffat en:) ska läsa den varje dag<3 älskar dig du är mitt allt<3

    Svar: Jo, mina kompisar har ju bett mig förut att skaffa en och jag gör ju som inget speciellt under dagarna, så tänkte att jag lika gärna kunde skaffa en då! :) Försöker läsa din också så mycket som möjligt!<3 Älskar dig mest! <3
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: