sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Infektion..~

Kategori: Allmänt

Fredag idag och vaknade upp runt 10-11 tiden, kände hur ont jag hade i örat där jag töjt.. Har visst svullit upp runt öronsnibben, varar och gör allmänt ont. Har aldrig varit så är jag använt plast, men nu när jag valde att byta till stål så har det varit så jättelänge. Kanske inte tål det, precis som då jag hade silverörhängen. Ska försöka skruva upp den satans töjningen nu när jag har duschat och sätta i min spiral i plast. Förhoppningsvis går infektionen ner av det.

Under dom här två timmarna då jag har varit vaken så har jag städat, blev aldrig av igår p.g.a att jag inte hade orken, så det blev att städa idag istället. Kändes behövligt att få bort disk, tvätt, sopor o.s.v. Sen får man väl se vad som händer senare idag när pojken kommer hem. Sa till honom igår att jag hade velat hitta på något på en fredag för en gångs skull. Så man får väl se.


Kommentera inlägget här: