sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Kärleken till katter..

Kategori: Allmänt

- Är alldeles för stor för mig.. Bara jag ser på dom så smälter jag, vilket det är precis det jag gjorde igår då jag fick hem denna skönheten. Hon var lite skygg i början eftersom det är ett nytt ställe och när vi har våran hankatt Zilean här också. Men hon verkar kunna tolerera honom till och från, bara att hon aldrig får vara ifred. Men vår lilla Zilean är full av kärlek.

I alla fall så sitter jag för tillfället och väntar på att kunna åka med bussen till skolan medan vår nya, lilla Sonia, ligger i mitt knä och sover. Kan man bli gulligare? Hon gick på 500kr, avmaskad o.s.v så det var ett riktigt värt inköp! Men nu ska jag bara sitta ner i sängen, äta pepparkakor och sen åka till skolan 9:40.
 
 

KOMMENTARER:

  • Alexander Holmqvist säger:
    2014-11-26 | 08:21:02

    Nnaaww vad söt kisse! :D vart fick du tag i hon från? :3

    Svar: Mammas släktings fjälla. Åkte till Munksund och hämtade henne. :)
    Sandra Nyström

  • Mamma<3 säger:
    2014-11-26 | 10:03:40
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    ÅH vilken skönhet<3 hon är ju hur fin som helst! och vilket fint namn du har gett hon Sonia är ju jättegulligt på en honkatt, längtar tills jag får träffa hon och Zilean<3 hon är så himla fin och verkar vara jättego, ÄLSKAR DIG MEST<3

    Svar: Jo hon är en riktig pingla! Och hon och Zilean ser ut att vara bästa vänner efter bara 2 dagar. Jo ni måste ju komma hit och träffa dom, snällare katter får man nästan leta efter, haha! <3Älskar dig ännu mer! <3
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: