sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Hamnviken

Kategori: Allmänt

Kom just hem från Hamnviken i Öjebyn med Fredde. Varit och träffat Ante, Amanda, Alle, Lisa, Rille, André och några till och tagit en öl. Sen började det regna, så blev att man drog hem på en gång. Annars så var det en rätt trevlig kväll. Inte träffat folk på länge bortsett från Fredriks kompisar. Annars har det inte blivit att man gjort så mycket idag.. Vi for och handlade mat, städade det sista som behövdes och så bakade jag kladdkaka med sirap till då Amanda, Alle, Lisa och Rille skulle komma. Vet inte vad dom tyckte man jag tyckte det smakade bättre än vanlig kladdkaka. Nu ska jag bara äta crêpes och vänta på att Fredrik sätter upp ett fotbad åt mig, sen ska man mest troligt sova. c:
 
 

KOMMENTARER:

  • mAMMA säger:
    2014-06-16 | 15:39:25
    Bloggadress: http://MITTIVARANVARDAG.BLOGG.SE

    Lät som en jätte trevlig kväll! du är värd de bästa och värd också att få ha roligt<3 tror att det värmde i ditt hjärta att få träffa Amanda när det är ett bra tag sen sist, jag tycker att det är viktigt att ni umgås för ni behöver varandra! jag hade tänkt komma förbi eventuellt på torsdag nu i veckan, så behöver du något så hojta till så fixar jag det. Lät jättegott med kladdkaka, har inte ätit det på jag vet inte hur länge! när Amanda och Alle gjorde en kladdkaka så hann vi då inte med å smaka nå alls men det är ju inte något nytt haha, jag saknar dig otroligt mycket! hälsa Fredde och jag älskar dig mest<3 puss kram

    Svar: Det var jätte trevligt att få träffa alla dom igår och så när man också fick ha lite kompisar hemma hos Fredde också! Det är du också värd det och lite till. <3Jo jag försöker ju vara med henne då jag har chansen, inte ofta man träffar sin lillasyster numera.. <3
    Ska du in till stan då eller när du kommer? Om du vill och får plats med pianot och min dator så skulle jag vara tacksam, vi ska fixa nätaggregatet på datorn som vi tror är trasigt! Jag skulle även kunna baka kladdkakan jag gjorde igår om du kommer så du får.. Då kan iallafall inte Amanda och Alle hinna ta allting, haha. <3
    Fredrik hälsar tillbaka till dig, älskar och saknar dig med! Puss och kram. <3
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: