sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

18 år äntligen!

Kategori: Allmänt

Har inte bloggat på jävligt länge nu men har haft fullt upp i både läggan, pojkvännens förra katt och skolan som jag börjat i igen. Men tänkte försöka bli lite mer aktiv nu! Hursomhelst.. Fyllde 18 idag så det kändes jävligt skönt, äntligen myndig! Nu kan man köpa cigg själv och dra till krogen med pojkvännen som man sett fram emot det närmsta halvåret, haha.

Idag så kom mormor, plastmorfar, mamma, platspappa och alla syskonen förbi. Fick en sprillans ny dammsugare (vilket jag önskat mig hur länge som helst) och en kattunge! Har nog aldrig gråtit så mycket av en present.. Brukar sällan önska mig något i födelsedag- och julklapps present. Liksom, en kattunge.. Vilken flicka önskar sig inte en kattunge? Men lilla Zilean trivs gott och väl och hoppas han fortsätter göra det. Galet vacker pojke! Så tack mamma, patrik, mormor och Dan.. Det här var bästa dagen i hela mitt liv. Älskar er alla. <3
 

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2014-09-18 | 04:29:58
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    Jag hoppas att du hade en bra dag i går på din 18års dag! HERREGUD 18ÅR! vart har tiden sprungit iväg, men du vet ju att det är bara du som blir äldre inte mamma haha roligt att du vart nöjd med lilla gubben, men vi komer ju på fredag, så ska du få en slant också, OCH VAD FINT DU HADE GJORT I LÄGENHETEN! ÄLSKAR DIG MEST GUMMAN MIN<3 syns på fredag pussar och kramar från oss.

Kommentera inlägget här: