sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Studiebidrag!

Kategori: Allmänt

Under lunchen idag så gick jag och min lillasyster till stan och bara segade ut tiden. Sen när vi gick förbi bankomaten tänkte jag kolla ifall jag hade fått mitt studiebidrag. Hade fått det vilket var en chock för mig. Har ju varit borta en hel del från skolan och fått den sista varningen, men tydligen fick jag det ändå. Sitter dock och försöker vara så sparsam som möjligt utifall jag skulle bli återbetalningsskyldig. Men ändå, inte helt fel att få 1050 spänn i handen!

För tillfället så sitter jag och kollar på lite heminredning, så som gardiner, mattor, dukar, bestick, porslin, ljus o.s.v. Sen när man bor ihop med en man så får man höra att det är onödiga saker. Jag å andra sidan tycker det är galet viktigt. Man vill ju inte leva en ekande låda, visst? Men men, bara fortsätta kolla vidare och invänta tills Fredrik kommer hem!

 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2014-11-28 | 17:11:07

    Vill du ha en egen personlig bloggdesign? :D jag vet en jäteduktig tjej

    anotherdayphotos.blogg.se hon är jätteduktig!

Kommentera inlägget här: