sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Efterlängtade fredag!

Kategori: Allmänt

Sitter på engelska och skriver en bok analys om The Horse Whisperer som ska redovisas nästa vecka. Enda dryga med det är att jag inte kan hitta min bok. Men eftersom jag redan har sett filmen så sitter en hel del kvar i huvudet. Har två lektioner idag också, börjar 10.10 och slutar 13.15!
 
Då jag kommer hem så ska jag bara sitta och vänta på att Fredrik kommer hem igen. Sen lär vi städa i lägenheten och ta ut Zilean på en promenad i selen. Var ett tag sedan han fick gå utanför lägenheten ändå. Efter det kommer jag gå till affären och köpa mer kattmat.. Dom äter som ena grisar för att vara så små.. Men nu fortsätta med engelskan och invänta den sista lektionen.
 
 
Kommentera inlägget här: