sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

UUUUH!

Kategori: Allmänt

Sitter och har ångest, insåg just hur mycket det är som måste städas i lägenheten. Vill ju få det bortgjort så fort som möjligt innan Freddes far kommer hem. Känner nästan att man knappt har orken att göra allt själv, sen när det börjar bli så varmt ute nu så känner man sig ännu segare och då blir iallafall jag tröttare än vanligt. Det ska skuras, dammtorkas, diskas, tvätta osv. Längtar dock till sommarlovet, har sommarjobb nu och ska med mamma och min kontaktperson till arbetsförmedlingen den 4:e juni. Sen då jag får pengar så ska man börja lägga undan ett viss summa till nästa år. Tänkte dra till Sweden Rock Festival med några kompisar, så det ser jag fram emot! Hade velat ta med min syster dit också men eftersom hon inte har hunnit fylla 18 år då så kändes det inte som någon idé. Men då får man ta med henne någon annan gång istället. Men börja med disken och tvätten nu.. Eh.. Saknar nästan att du gjorde allt åt mig när jag bodde hemma mamma. Snacka om lyx man hade. <3
 
 
Kommentera inlägget här: