sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Ja, tisdag idag.. Vaknade upp runt 6.30 då Fredde gick till bussen och nu kan jag inte somna om. Är nog ingen idé att göra det heller. Igårkväll så blev jag rastlös, så jag var med Thina, hade jättetrevligt med tanke på att det var så längesen jag träffade henne.. Sen jag träffade någon alls rättare sagt. innan det så hade jag legat i sängen hela dagen och bara känt mig döende, blir verkligen astråkigt på dagarna nu, så funderar på att dra till arbetsförmedlingen så jag kanske får in nå pengarna under sommaren. Ska ju till PDOL i sommar med kompis och lär säkerligen dricka någon helg då också. Annars så ska jag bara sitta och invänta min födelsedag. 4 månader och 4 dagar kvar nu.. Känns som en evighet,. Men jag har ändå inte önskat mig nå, annars så lär väl mamma, min syster o.s.v fråga mig i sinom tid. Men nu ska jag dra och duscha och göra mig färdig tills mamma kommer, städa i lägenheten och sedan dra till stan!
 
 
 
Kommentera inlägget här: