sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Sol och värme.

Kategori: Allmänt

Vaknade upp runt 10 tiden och kände hur satans ont jag hade i huvudet. Så har fått stå ut med både huvudvärk och migrän hela veckan, hoppas bara den far bort någon gång. Gick ut ett tag efter att jag hade stigit upp och klätt på mig.. Kände bara hur skönt det var med solen mot benen, så är det lika fint väder imorgon så hade jag tänkt sätta mig ute i solen och försöka bli lite brun. Blir brun så fort så behöver inte vara ute i solen länge alls under sommarna.. Måste tacka mamma och pappa för det! Slipper man kämpa i solen för länge för att ens bli lite brun eller gå till ett solarium! Tänkte även sätta mig och kolla på lite saker som jag tänkte köpa när jag fått sommarjobbs pengarna. Kläder, smink, skor, hudkräm. Sånt som är nödvändigt helt enkelt.
 
 
Kommentera inlägget här: