sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Tatuering

Kategori: Allmänt

Har funderat på att tatuera mig i flera år nu men pengarna, tiden och åldern har aldrig funnits där. Så nu i september när man blir 18 så hade jag tänkt göra det då jag mest troligt har pengar till det. Hade tänkt göra en tribal delfin.. Mamma älskar delfiner och jag tycker dom bara är riktigt fina, så skulle vara kul att göra den första tatueringen till min mor. Annars hade jag funderat på att skriva in någon liten text om mitt liv. Hur saker har förändrats, att jag är starkare nu än vad jag var för bara något år sedan och liknande. Har kollat på bilder sen 2 år tillbaka för att vara förberedd och fast besluten över exakt vad jag vill ha.
Kommentera inlägget här: