sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Sommaren är här!

Kategori: Allmänt

Har inte orkat blogga på ett bra tag p.g.a den extrema värmen som kom helt plötsligt för någon vecka sedan, så har passat på att vara ute och bli lite brunare. Har blivit lite brunare på kroppen men annars så är det mitt hår som blivit extremt blekt av solen. Håller på att blekas till min naturliga hårfärg. Så gratis blekning, inte helt fel med det.

Igår så tänkte jag och Fredrik fara till Hamnviken, han ville bada och jag sitta i solen och rita, men då började regna. Så förhoppningsvis så far vi idag istället när det här vädret verkar hålla sig. Ska försöka ta fler bilder när man ändå är ute också. Får jag inte plocka blommor så ska jag då fota naturen. Så risigt att vara pollen allergiker.

KOMMENTARER:

  • MAMMA säger:
    2014-06-12 | 18:32:20
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    Ser jättehärligt ut! här har det bara regnat:( men vädret vänder nog snart förhoppningsvis hälsa Fredde från mig SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG MEST<3

    Svar: Jag badade aldrig men enligt Fredrik och Alex så var det skönt! Har regnat här dom närmaste dagarna också.. Varit riktigt tråkigt väder. :(Han hälsar tillbaka till dig, saknar och älskar dig med bästa du! <3
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: