sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

Tacktal till mamma

Kategori: Allmänt

Sitter på svenska lektionen där vi håller på med tal.  Förra året innan jag hoppade av så höll vi på med samma sak och jag hann aldrig riktigt komma igång då. Men nu så har man äntligen gjort det! Förra året så tänkte jag göra ett tack tal till min familj, men det hade nästan blivit för mycket. Så jag bestämde mig nu för att göra ett tal till min mor. Hon är ju ändå den som stöttat och hjälpt mig alla dessa år, från min födsel till nu och framåt. Jag hade även tänkt lägga till min pappa i talet men kändes inte riktigt rätt. Istället beslutade jag mig för att göra en tatuering ägnad åt honom. Ett japanskt Kanji tecken på brösten. Talar sällan med honom men det innebär ju inte att jag inte saknar honom. Så jag måste väl ändå säga att jag har fått en riktigt bra uppväxt av ena fina föräldrar. Vet nu inte om du och pappa läser detta men.. Jag tackar eder för allt ni lärt och givit mig.
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2014-12-11 | 21:08:11
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    Jag läser alltid din blogg<3 och som mamma blir man riktigt glad att få höra av sina barn att man lyckats! men det vet jag att jag har gjort för finare barn får man leta efter<3 ni är mitt allt och jag har försökt att göra mitt allra bästa för att ni ska ha det bra, och det vet jag att jag har lyckats med för ni är det finaste och det bästa som finns i mitt liv<3 det är inte bara jag som gett dig mycket utan du har gett mig allt det har ju gått 18 år så vi har lärt mycket av varandra, och vi har hela livet framför oss! älskar dig mest det vet du<3

Kommentera inlägget här: