sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Tisdag~

Kategori: Allmänt

Äntligen tisdag nu och Fredrik har lov fram tills nästa måndag, så något skönt att få ha honom hemma under veckan! Har varit till stan idag med mamma. Hon handlade mat åt oss så vi klarar oss under maj.. Hade dock varit skönt att få fara hem till Älvsbyn och träffa henne och småsyskonen igen, men det hinner man med ändå. Fick ändå träffa henne och min yngsta syster idag.

När jag kom hem igen så packade jag upp allt ur påsarna och satte mig vid youtube för att bara ha något att lyssna på. Hittade en låt jag inte lyssnat på hur länge som helst, första gången jag hörde den var när jag kollade på Naruto. Så ungefär 4-5 år sedan sist. Men tack vare den låten så valde jag att kolla igenom hela serien igen med en kopp nudlar i handen! <3
 

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2014-04-30 | 07:23:40
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    Jag tyckte att det var jättetrevligt igår<3 och vi träffas ju snart igen! du vet att våran dörr alltid står öppen för dig så det är bara att komma och hälsa på. Nästa vecka när vi ska träffas så ska vi ju fika också inne i stan ock då hinner vi sitta ner och prata och bara umgås<3 ÄLSKAR DIG GUMMAN MIN

    Svar: Det var jättetrevligt! <3Funderar på att komma till er ganska snart, var riktigt skönt att få vara hemma bland er.
    Jag ser fram emot nästa vecka, då får jag fara ut och bara känna lugnet.. Är ju ändå inte så ofta vi ses.. ÄLSKAR DIG MED! KRAM!<3
    Sandra Nyström

  • Mamma säger:
    2014-04-30 | 19:16:48
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    Jag längtar också tills vi ses<3 och det skulle vara jättetrevligt om du ville komma hem så vi riktigt hinner umgås och rå om varandra, jag såg hur du reagerade när jag sa att du kunde komma hem och hälsa på någon helg, och när jag sa att barnen vart så himla glada över att dom såg att det var du som var hemma! och jag såg att det kändes för dig när jag sa det, jag höll då på att börja gråta, det tror jag också att du gjorde<3 älskar dig av hela mitt hjärta.....

    Svar: Ja, jag älskar ju er jättemycket, så man har ju ganska mycket hemlängtan när man bor borta.. Brukar ofta ligga vaken på kvällarna och tänka på er, går bättre att sova då, men gråten i halsen sätter sig ju.. <3Älskar dig mer mamma, du är bäst! <3
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: