sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Söndag~

Kategori: Allmänt

Igår kväll så gick jag och Fredrik till stan. Skulle träffa min lillasyster och hennes pojkvän, så när vi kom fram så gick vi in på sunes. Jag köpte mig ett mozzarellasticks mål. Vi var där ett tag, innan min syster drog hem igen. Senare på kvällen så fanns det inte så mycket annat att göra i stan, så vi valde att fara hem vi också. Slutade med att vi började bråka på vägen hem. Riktigt onödigt och jobbigt.. Kärlek och svartsjuka gör ont. När vi hade kommit hem insåg jag att.. Jag gråter alltid på söndagar. ALLTID. Så sjukt jobbigt, kan börja gråta åt allt till ingenting. Har hänt så mycket under vårat förhållande så vet knappt vad som är riktigt eller inte. Men vi klarar oss igenom allting. Vi har hittat tillbaka till varandra gång på gång. Vi har alltid funnits där för varandra, han är den bästa man kan hitta!

Älskar dig hjärtat! <3

KOMMENTARER:

  • mamma säger:
    2014-04-07 | 09:41:48
    Bloggadress: http://mittivaranvardag.blogg.se

    Nï är så himla fina<3 Älskar dig gumman min<3

    Svar: Du är mamma! <3 Älskar dig mest! <3
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: