sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Sluta röka?~

Kategori: Allmänt

Min pojkvän kom hem senare idag efter att ha stannat kvar i Luleå och bytt kort. Hann sova ett tag innan han kom hem och kom på att jag måste låsa upp dörren så han kunde ta sig in.

Tidigare idag så slog tanken mig att sluta röka, har inte sådana pengar för att kunna köpa så fort det tar slut och jag har börjat få tyngre att andas och mer ont i hjärtat. Så det skulle ju inte vara olägligt att sluta med det då.. Eller trappa ner helt enkelt. Men om jag försöker sluta röka igen så lär jag ha ett satans humör som sist då jag försökte. JAJA! Allt hänger på viljan.
Kommentera inlägget här: