sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Sliten~

Kategori: Allmänt

Sitter i sängen och löser words in a pic med Amanda genom facebook.. Går inget vidare direkt. Men hellre det än att vara borta nu typ. Vaknade upp runt 12 tiden idag och kände att jag mådde jävligt dåligt. Somnade om och vaknade upp runt 16.00 igen.. Första man gjorde var att springa till toan och spy. Svinkul o.s.v.. Känner mig alldeles sliten av att ha gjort det sen i onsdags nu. Sen har jag ju kommit hem från Älvsbyn igen efter att ha hälsat på hos mamma, hennes kille och mina småsyskon i en vecka med pojkvännen. Var riktigt trevligt faktiskt.
Jaja.. Man får väl hoppas på att man mår bättre snart igen.
Kommentera inlägget här: