sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Rastlös~

Kategori: Allmänt

Jag fick lite att göra och var hamnar jag? I sängen framför datorn med CSI Miami.. Trodde jag skulle ha ork för att iallafall gå ut, typ till stan eller nå. Men nej tydligen inte.

Ligger nästan bara och väntar på att jag ska få fler "frågor" på ask.fm angående min pojkvän och en f.d tjejkompis till honom, eller bara allmänt kränkningar. Sen låg jag även och funderade på att jag borde söka ett deltidsjobb. För sådär lite snabba pengar.

Om man ändå gick skola nu, då hade jag inte legat här och gjort i princip ingenting. Jaja, omsökning snart! :D
 
 
Kommentera inlägget här: