sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Lördag~

Kategori: Allmänt

Ringde min mamma för ett tag sedan. Hade läst på hennes blogg att hon skulle ner på byn idag, men såklart ringde jag lite för sent så hon hade redan hunnit vara ner på byn. Tänkte höra med henne om hon kunde köpa liquid eyeliner åt mig för presentkortet jag fick i julas. Men hon skulle ringa mig igen på måndag då hon ska ner på byn igen.

Snart påsklov också. Kanske blir att åka hem med pojkvännen till Älvsbyn och hälsa på min mor och syskon då. Hade inte varit helt fel.. Har ändå inte träffat dom sedan julafton. 4 månader sen om man räknar bort då jag var i stan och fikade med mamma och min syster för någon vecka sedan. Sen ska vi visst fara till stan igen den här månaden och fika. Kommer säkert vara lika trevligt då som sist!
Kommentera inlägget här: