sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Hemsk natt~

Kategori: Allmänt

Igår kände jag att jag mådde riktigt illa. Slutade upp med att jag spydde då jag och älsklingen gick ut och promenerade inatt efter Twilight. Så nu ligger man i magsjuka.. Otroligt sällan jag har det, men sånt är livet. Någon gång måste man få vara sjuk iallafall. Har ju så pass bra imunförsvar, tror nog min pappa också har det. Ingen annan i min familj brukar lyckas hålla sig ifrån att bli sjuk som mig.
Jaja, natten var sömnlös och smärtsam.. Legat och spytt luft vad det kändes som. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon innan man säger hejdå till mamma och mina småsyskon. Har varit sjukt roligt att få åka hit och bara känna närvaron av dom man älskar!
Men nu ska jag fortsätta ligga i sängen och bara ta det lugnt med lite spelande. Ha det gött!

Kommentera inlägget här: