sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Gymnasie~

Kategori: Allmänt

Satt och räknade ner till hur länge det är kvar till min födelsedag och insåg att det var 24:e idag. Så med stress och skum lycka satte jag mig vid datorn och sökte om till gymnasiet i Piteå. Trivdes ju inte riktigt i förra programmet jag gick.. Så det blev att man hoppade av och har väntat med att till att kunna söka om nu. Då ska man bara hoppas på att man får en plats på nån av programmen man sökt till. Så andra året man "går om" skolan nu.. Sånt är livet.
Sommarjobbade förra sommaren med måleri och trivdes sjukt mycket med det, så valde bygg- och anläggning i förstahandsval. Verkar vara en riktigt bra linje ändå, så varför inte.

KOMMENTARER:

  • Pappa säger:
    2014-04-25 | 19:25:07

    Vad roligt att du vågar söka en sån linje men du ju alltid varit konstnärlig och kreativ av dig.
    Hoppas att allt går bra för dig. Jag önskar dig all lycka.
    Kram pappa.

    Svar: Jo, bara hoppas man tar sig in på bygg.Tackar!
    Kram på dig med.
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: