sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Drömmar till mardrömmar~

Kategori: Allmänt

Hade en underbar dröm inatt som slutade upp i kaos.. Varför förvånar det mig ens? Jag och Fredrik hade båda klarat och gått ut gymnasiet, fått jobb i det som verkade vara det vi ville jobba med, flyttat till södra sverige in i ett sjukt mysigt hus, gift oss och fått en underbar dotter ihop som vi älskade mer än något annat. Livet lekte och var bara härligt. Det var den drömmen jag alltid önskat mig. Men så kom det jag inte hade hoppats på.. Vänsterprassel.. Jag hade fortfarande kontakt med alla mina vänner som jag har idag. Jag hörde oftast av från dom, Så fick jag ett sms från en av mina bästavänner.. Min syster. Det löd: "Sandra, jag vet inte hur jag ska säga detta och jag vill inte såra dig alls, men Fredrik.. Han har gjort något riktigt illa". Jag tänkte bara att det kanske är något han gjort för längesedan som vi redan pratat om. Men nej, hade såklart fel om det. Jag fick aldrig något svar tillbaka om vad det var han hade gjort som var så illa. Sen började mina andra vänner skicka samma sms, utan något svar tillbaka om vad det var. När jag hade slutat få dom smsen så kommer Fredrik fram till mig, tar tag i mina händer och säger: "Älskling.. Jag har varit otrogen under alla dessa år, kan du förlåta mig..?"

Efter det vaknade jag upp och kände bara hur illa jag mådde.. Jag var än en gång inte förvånad över att en så härlig dröm skulle sluta upp som en mardröm. Så fånigt.. Men usch, det var fan en superhärlig dröm. Jaja, det finns alltid en hake oavsett vad det gäller.


Kommentera inlägget här: