sandraguldfisken.blogg.se

17 årig tjej från Norrbotten. Bor i Piteå, Öjebyn med pojkvän. Har min familj i Älvsbyn, 5 småsyskon och min mor. Älskar att umgås med familj och vänner, rita, spela och slöa.

~Älskade syster!~

Kategori: Allmänt

Älskade lillasyster, finns så mycket jag skulle kunna skriva! Till att börja med, tack för att du finns. Tack för alla fina stunder vi skapat med varandra. Tack för att du är den du är. Tack för att du gör mitt liv värt att leva varje sekund för. TACK för att du är min syster! <3
Det finns så mycket vi gått igenom. Våran barndom, mamma och pappas skilsmässa, alla dom stunderna vi tvekat på våra beslut och alla stunderna vi hatat varandra för allt elakt vi sagt till varandra. Vi tar oss igenom allt dåligt tillsammans. Du är den bästa! Folk önskar och säger att dom hade haft sina bästavänner som syster, men det behöver jag inte önska om. Du är det redan! Jag kommer alltid finnas för dig. Visst, jag bor inte hemma och träffar dig inte så ofta, men jag gör så gott jag kan för att alltid finnas där för dig! <3
Jag älskar dig Amanda, oavsett om jag har en pojkvän jag säger att jag älskar mer än allt annat, så kommer den kärleken till honom aldrig vara lika stor som våran syskonkärlek! Jag saknar dig så oerhört.. Du ska bara veta hur mycket jag tänker på dig och allt vi gjort och kommer göra! <3

 
 

KOMMENTARER:

  • Pappa säger:
    2014-04-11 | 00:43:12

    Gud vad vackert du skriver, djupt imponerad hur du kan formulera meningar och förmedla dina känslor. Jag skulle vilja berätta för er personligen hur mycket jag saknar er och älskar er men det går ju inte när vi aldrig träffas.Jag kan bara berätta hur mycket jag saknar er alla tre ur djupet av mitt hjärta.
    Er Pappa.

    Svar: Tack pappa! Vi saknar och älskar dig jättemycket vi med! <3
    Sandra Nyström

  • Mamma säger:
    2014-04-11 | 07:08:06

    HEJ, GUMMAN MIN! vad fint du har skrivit, det känns ända ner i hjärtat när du skriver så fint om din syster<3 jag kommer ihåg när jag tog den där bilden när ni har julklänningarna på er och den andra bilden på skotern, man kan inte fatta att tiden bara har gått så fort när man sitter och kollar på kort från när ni var små. Du vet att jag är mäkta inponerad av din skrivning, för du har ALLTID varit duktig i skolan och jag kommer ihåg när du fick ett diplom för en berättelse som du skrev, kommer du ihåg det? LÄNGTAR TILLS VI SKA TRÄFFAS NÄSTA GÅNG! ÄLSKAR DIG GUMMAN MIN!

    Svar: Hon är ju ändå min lillasyster ju! <3 Haha ja, jag tyckte dom passade in jättebra när jag ändå skulle skriva om henne, sen hade Amanda lagt ut dom på facebook för jätte länge sen. Kan också känna nu att tien har rusat iväg, snart hela 18 år. Haha! <3Tack! Och ja usch, dom hade ju hängt upp diplomet utanför personalrummet.. Men jag var stolt över att ha fått det!
    Jag och Fredrik hade tänkt komma till Älvsbyn nu i veckan och hälsa på, om det är okej, och sen träffas vi igen senare i Piteå också va? ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT MAMSEN! <3
    Sandra Nyström

Kommentera inlägget här: